ako memečkami učíme žiť ľudí zdravšie

Úvod

Zdravotná poisťovňa Dôvera sa snaží byť vo svojich aktivitách o krok vpred a robí to nie len prostredníctvom benefitov pre svojich poistencov, ale snaží sa prispieť k tomu, aby ľudia žili zdravým životným štýlom.

0:00
0:00

1. Akobuk - content marketing Dôvery

ZP Dôvera vytvorila online portál AkoBuk, ktorého primárnym cieľom je pomôcť ľuďom udržať si čo najpevnejšie zdravie, prípadne im poskytnúť cenné rady ako zvládnuť rôzne zdravotné ťažkosti. Všetky články, rozhovory s odborníkmi, videonávody a rôzne kvízy majú vedecké zdroje a spoločne pomáhajú ľuďom zorientovať sa v oblasti duševného zdravia, spánku, výživy, cvičenia, behu a zdravotnej starostlivosti.

2. V čom spočívala naša práca?

Cieľom bolo na tento kvalitný obsah priviesť aj mladšie ročníky, pre ktorých zdravia nemusí byť vždy prioritou... Rozhodli sme sa prepojiť obsah portálu Akobuk s vtipnými memečkami a video obsahom, ktorý zaujme a doslova prinúti našu cieľovku kliknúť a zistiť viac.

3. Ako prebiehala tvorba kreatív?

V prvom rade sme sledovali aktuálne memečkové trendy a tie nás následne inšpirovali k vlastným kreatívam. Ich obsah sme konzultovali s Dôverou, ktorá nám v princípe ponechávala voľné ruky. Online kampaň na tieto kreatívy sme následne spúšťali formou AB testingu a úspešnejšiu kreatívu sme podporili väčším budgetom. Testovaním sme taktiež zistili, že video meme kreatívy majú väčší úspech ako klasické statické meme a preto sme zostali pri videoobsahu.

4. Pár centov za preklik

Online kampaň bola z pohľadu čísel nadštandardne úspešná. Až 7/100 ľudí, ktorí videli videomemečko, sa prekliklo na článok na webe. Priemerná cena za klik na web bola len 0,028€. Okrem toho, že sa návštevnosť webu výrazne zvýšila, kampaň bola najúspešnejšia z pohľadu CPC.

Meme k článku „Ako si vybrať bežecké topánky“

Pre lepšiu predstavu - pri článku „Ako si vybrať bežecké topánky“, bol pred našou spoluprácou CPC (cenu za jeden klik na článok) 0,05€ a CTR (click-through rate) 3,67%. Počas našej spolupráce a využití videokreatív boli naše výsledky: CPC: 0,016€ a CTR: 11,71%.

0:00
0:00

Meme k článku: Prečo jesť menej mäsa

Pri článku „Prečo jesť menej mäsa“

Pôvodné čísla: CPC 0,07€ a CTR 1,93%.

Naše videokreatívy: CPC 0,02€ a CTR 11,45%.

0:00
0:00

A na záver už len dodáme, že nás nič neteší viac ako vymýšľať vtipné memečka a ešte dostať za to zaplatené od spokojného klienta 😊.

CHCETE DOSTÁVAŤ NAŠE DÁTA A ANALÝZY A BYŤ SÚČASŤOU KOMUNITY?

Chcem sa pridať

Nechajte nám váš email a my vám ich budeme pravidelne posielať:

OFFICE BRATISLAVA

BOTTOVA 1

811 09 BRATISLAVA

OFFICE PRAHA

ITALSKÁ 2581/67

120 00 PRAHA

KONTAKT

KOREŠPONDENČNÁ ADRESA

TOVARENSKÁ 12

811 09 BRATISLAVA

© 2024 New School Communications