Tento týždeň zverejnil Ľuboš Blaha až 6 statusov, ktoré sa týkali prezidentky Zuzany Čaputovej. V jednom ju označil za rozmaznané decko, v druhom ju zas vyzýva užívať Lexaurin. Len tieto statusy mali viac ako 60-tisíc interakcií (reakcie, komentáre a zdieľania) a pravdepodobne mali cez milión zobrazení.
Nie je to nič prekvapivé. Facebookový profil Ľuboša Blahu je dlhodobo fenoménom. Ak sa pozrieme na jeho výkonnosť, len od začiatku tohto roka dosiahli jeho príspevky takmer 9 miliónov interakcií.
Na predstavu, čo to v praxi znamená, tu je rebríček ďalších politikov od začiatku tohto roka:
Inými slovami, sám Ľuboš Blaha má takmer toľko interakcií ako ďalší traja najúspešnejší spolu. Čím si vysvetliť tieto výsledky?
Zjednodušene povedané, stoja za tým 3 faktory:
Na tamto grafe nižšie vidieť jednoduchý pomer medzi počtom interakcií a vynaloženými prostriedkami na kampaň.
Profil Ľuboša Blahu je tak sofistikovaný a cynický stroj na hejt.
Viac dát o politikoch na sociálnych sieťach nájdete tu.
Nechcete zmeškať novú analýzu?
Pridajte sa ku komunite fanúšikov komunikácie a dát.
Komunikácia založená na dátach
Sme PR a digitálnou agentúrou, sídliacou v Bratislave a v Prahe, ktorá mení správanie cieľových skupín a prináša merateľné biznisové výsledky. V kampaniach vychádzame z dát a využívame najnovšie poznatky z oblasti komunikácie a marketingu.
Office Bratislava
Bottova 1
811 09 Bratislava
Office Praha
Italská 2581/67
120 00 Praha
New School Communications © 2023