SMER nepotrebuje telku, stačí mu Youtube

Youtube Smeru dlhodobo ukazuje, že vlastné stranícke kanály dokážu aspoň čiastočne nahrádzať tradičné médiá:

Od začiatku roka nazbierali na svojich videách viac ako 11-miliónov pozretí

Nezriedka majú ich videá cez 100-tisíc pozretí, niekoľko desiatok tisíc má takmer každé

Tento dosah majú bez masívnej reklamy (aspoň z knižnice reklám to nie je viditeľné)

Oproti ostatným stranám sú totálne iná liga- ĽSNS a Hlas majú cca 2 milióny pozretí videí.

Spolu so sociálnymi sieťami (Ľuboš Blaha je dlhodobý líder v počte interakcií na Facebooku) tieto dáta ukazujú, prečo sa Smeru darí stúpať v prieskumoch aj napriek negatívnej medializácii.

Viac dát nájdete na webovej stránke nášho projektu www.politicinafacebooku.sk

Nechcete zmeškať novú analýzu?

Pridajte sa ku komunite fanúšikov komunikácie a dát.


New School Communications

Komunikácia založená na dátach


Sme PR a digitálnou agentúrou, sídliacou v Bratislave a v Prahe, ktorá mení správanie cieľových skupín a prináša merateľné biznisové výsledky. V kampaniach vychádzame z dát a využívame najnovšie poznatky z oblasti komunikácie a marketingu.

Office Bratislava

Bottova 1

811 09 Bratislava

Office Praha

Italská 2581/67

120 00 Praha

Kontakt

Korešpondenčná adresa

Tovarenská 12

811 09 Bratislava

New School Communications © 2023