Youtube Smeru dlhodobo ukazuje, že vlastné stranícke kanály dokážu aspoň čiastočne nahrádzať tradičné médiá:
Od začiatku roka nazbierali na svojich videách viac ako 11-miliónov pozretí
Nezriedka majú ich videá cez 100-tisíc pozretí, niekoľko desiatok tisíc má takmer každé
Tento dosah majú bez masívnej reklamy (aspoň z knižnice reklám to nie je viditeľné)
Oproti ostatným stranám sú totálne iná liga- ĽSNS a Hlas majú cca 2 milióny pozretí videí.
Spolu so sociálnymi sieťami (Ľuboš Blaha je dlhodobý líder v počte interakcií na Facebooku) tieto dáta ukazujú, prečo sa Smeru darí stúpať v prieskumoch aj napriek negatívnej medializácii.
Viac dát nájdete na webovej stránke nášho projektu www.politicinafacebooku.sk
Nechcete zmeškať novú analýzu?
Pridajte sa ku komunite fanúšikov komunikácie a dát.
Komunikácia založená na dátach
Sme PR a digitálnou agentúrou, sídliacou v Bratislave a v Prahe, ktorá mení správanie cieľových skupín a prináša merateľné biznisové výsledky. V kampaniach vychádzame z dát a využívame najnovšie poznatky z oblasti komunikácie a marketingu.
Office Bratislava
Bottova 1
811 09 Bratislava
Office Praha
Italská 2581/67
120 00 Praha
New School Communications © 2023